Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Deklaracja dostępności

Kliniczne Centrum Ginekologii, Położnictwa i Neonatologii w Opolu zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z Ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony internetowej bip.ginekologia.opole.pl.

  • Data publikacji strony internetowej Biuletynu Informacji Publicznej:

Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu [niezgodności i wyłączeń] wymienionych poniżej.

Niedostępne treści

Na stronie znajdują się skany dokumentów, które nie są czytelne dla technologii wspomagających. 

Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja

  • Data sporządzenia deklaracji:
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji:

Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić na następujące dane kontaktowe: Tomasz Domagała — email: lub telefonicznie 77 454 54 01 wew. 421 .

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Każdy ma prawoo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp.

Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem.

Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.

W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Pozostałe informacje

Dostępność architektoniczna

  1. Wejście i wjazd na teren Szpitala i Przychodni.
  • Wejście na teren od ulicy Reymonta oraz Kołłątaja. Wjazd od ul. Reymonta zarówno na teren szpitala jak i przychodni.
  • Do głównego wejścia szpitala prowadzi podjazd dla karetek.
  • Do  wejść do Przychodni oprócz schodów znajdują się pochylnie  dla niepełnosprawnych.
  • Na terenie szpitala wydzielone są trzy miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością
  1. Budynek A (szpital) przystosowany jest do potrzeb osób niepełnosprawnych)
  • Izba Przyjęć znajduje się na parterze. Na terenie Szpitala znajdują się dwa dźwigi osobowe.
  • Dźwigi obsługują wszystkie piętra Szpitala.
  • Korzystanie z windy możliwe jest tylko z personelem Szpitala.
  • Osoby chcące skorzystać z windy, proszone są o kontakt z punktem informacyjnym znajdującym się przy wejściu do Szpitala lub Izbą Przyjęć.
  1. Budynek D Przychodnia i Poradnia przystosowany jest do potrzeb osób niepełnosprawnych 
  • Budynek Przychodni i Poradni jest parterowy.
  • Do dwóch niezależnych wejść prowadzą schody i pochylnie.
  1. Budynek C Poradnia Diagnostyki i Leczenia Niepłodności.
  • Do budynku prowadzą dwa wejścia.
  • Jedno – schody, od strony Szpitala i parkingu.
  • Drugie – schody i podjazd od ulicy Ozimskiej. 
  • Toaleta przystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych w budynku  A oraz D. W budynku szpitalnym toaleta dla niepełnosprawnych znajduje się w Izbie Przyjęć  na parterze. W Poradni oraz Przychodni znajdują się  sanitariaty przeznaczone dla osób niepełnosprawnych.

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

Można skorzystać z pomocy tłumacza języka migowego. Jednostka ma podpisaną umowę ze Stowarzyszeniem Osób Niesłyszących.
Osoby chcące skorzystać z tego typu usług, proszone są o wcześniejszy mailowy kontakt z Tomasz Domagała – mail: tdomagala@ginekologia.opole.pl w celu ustalenia szczegółów.